چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

چیزهایی که نگفتم

چیزهایی که نگفتم

 

وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست،

 

نگفتم  :(عزیزم ، این کار را نکن .)

 

نگفتم :(برگرد

 

و یک بار دیگر به من فرصت بده .)

 

وقتی پرسید دوستش دارم یا نه ،

 

رویم را برگرداندم.

 

حالا او رفته ، و من

 

تمام چیزهایی را که نگفتم ، می شنوم.

 

نگفتم :( عزیزم متاسفم ،

 

چون من هم مقّصر بودم.)

 

نگفتم :(اختلاف ها را کنار بگذاریم ،

 

چون تمام آنچه می خواهیم عشق و وفاداری و مهلت است.)

 

گفتم :(اگر راهت را انتخاب کرده ای ،

 

من آن را سد نخواهم کرد.)

 

حالا او رفته ، و من

 

تمام چیزهایی را که نگفتم ، می شنوم.

 

او را در آغوش نگرفتم و اشک هایش را پاک نکردم

 

نگفتم :( اگر تو نباشی

 

زندگی ام بی معنی خواهد بود.)

 

فکر می کردم از تمامی آن بازی ها خلاص خواهم شد.

 

اما حالا ، تنها کاری که می کنم

 

گوش دادن به چیزهایی است که نگفتم.

 

نگفتم :(بارانی ات را درآر...

 

قهوه درست می کنم و با هم حرف می زنیم.)

 

نگفتم :(جاده بیرون خانه

 

طولانی و خلوت و بی انتهاست.)

 

گفتم :(خدانگهدار ، موفق باشی ،

 

خدا به همراهت .) او رفت

 

و مرا تنها گذاشت

 

تا با تمام چیزهایی که نگفتم ، زندگی کنم

 

نظرات 12 + ارسال نظر
الناز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام مطلب جالبی بود موفق باشی پیش منم بیا

وحی . د شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:59

اینجا وارد سایت شدی و خواستی چیزهایی که نگفتی رو بگی ...

همونطور شد که می خواستی ...؟؟

یه چیزی وحید به همه میگه ...

غصه نخور دیوونه !!

وحید هستم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:43

عشق رو از ماهی یاد بگیر !!!

غصه نخور دیوونه ...

اگه نمی گی وحید پر رو شده ، می خواستم خوده خوده تارا رو بشناسم ...

من وحید ۲۴ ساله ... کارشناس بازرگانی

وحید هستم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:05

اولاْ : تبریک میگم به خاطر دوست جدیدتون ...

امیدوارم از غصه در بیاد .. می تونی از طرف من بهش بگی وحید میگه ( غصه نخور دیوونه )

دوماْ : از خودت بگو .. هر چی که دوست داری، می خوای دروغ بگو ، میخوای هیچی نگو ...

سوماْ : . . . . .

وحی . د چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:46

سلام ...

یه سری مسنجر هم برو ...

فامیل بماند ...

من عاشق شعرم ...

می خوام یه شعر واسه تارا بگم ...

اگه خوشت اومد بذار تو وبلاگت ...

خیلی دوست دارم از من بخوای واست شعر بگم ...

اینجا ... زمان اولین حضور تو ... محل وجود من ...

وحید : غصه نخور دیوونه !!

تارا : خوب بابا ... چند بار میگی ..!!!

ebi شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:55 http://sarvenaz-qatar.blogfa.com

salam matlabe alie bood be man ham sar bezan khosh hal misham nazar yadet nareha(:J

[ بدون نام ] شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://just4ubaby.blogsky.com

سلام خیلی خوشکل بود.بیش منم هم بیا

وحید هستم ... سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:12

می خوام قبل از حرف زدن ، باهات چت کنم ..!!

می خوام باهات حرف بزنم ...

اجازه ؟؟

وحید هستم .. چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:57

وحید هستم .. سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:38

سلام دوست من ...

من هیچوقت قهر نمی کنم ...

من کم کم فراموش میشم ..

خوبی تارا جان ...

برام جک بفرست !!

غصه نخور دیوونه ...!!!

وحید هستم ... سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:38

وحید هستم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:23

من یه پسر خوشبختم که اون رو دارم ...

اگه خدا کمکم کنه و مشکلی سر راهم نمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد