چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

لطفا دوستم نداشته باش

لطفاً دوستم نداشته باش

 

برای اینکه دوستم داشته باشی،

 

هر کاری بگویی می کنم،

 

قیافه ام را عوض می کنم،

 

همان شکلی می شوم که تو می خواهی،

 

اخلاقم را عوض می کنم،

 

همان طوری می شوم که تو می خواهی،

 

حتی صدایم را عوض می کنم،

 

همان حرفهایی را می زنم که تو می خواهی،

 

اصلاً اسمم را هم عوض می کنم،

 

هر اسمی که می خواهی روی من بگذار!

 

خب حالا دوستم داری؟

 

نه، صبر کن!

 

لطفاً دوستم نداشته باش

 

چون حالا انقدر عوض شده ام که حتی حال خودم هم از خودم به هم می خورد!

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید هستم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:56

خیلی بیرحمی !!!


این بزرگترین جنایت تاریخ بشریه ...

عباس چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 http://siavashan.blogsky.com

سلام من شما رو در وبلاگم لینک کردم .در صورت امکان شما هم این کار را انجام بدهید خیلی ممنون می شم.

راحیل شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 http://rahill.blogsky.com/?PostID=139

دوستم سلام وبلاگت عالی بود من عاشق شعرم و تو هنرمندانه شعرهای زیبایی رو انتخاب کردی
تو هم به دیدنم بیا

دیگر هیچ شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 http://khodkoshidarmeh.blogsky.com/

مرا دوست بدار
اما آنگونه که هستم
زشت یا زیبا
زیرا آنچه هستم عاشق توام
شاید اگر آن بودم که تو میخواهی
دیگر عاشق تو نبودم!

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°

گیتاروو یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 http://hazhar2009.blogsky.com

سلام دوست عزیز خسته نباشی ممنون که سر زدی خوشحالمون کردی بازم سر بزن

شهروف(سوئد) سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18

عاشقتم عزیزم آفرین.

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد