چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

چیزهایی که نگفتم

روزگاری مردم دنیادلشان درد نداشت/هرکسی غصه اینکه چه میکرد نداشت/چشمه سادگی ازلطف زمین میجوشید/خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت

من دوستت دارم

من دوستت دارم

 

خدا هرکسی را که مثل من خوب باشد، دوست دارد

 

اما هر کسی را که مثل تو بد باشد، دوست ندارد

 

اما من تو را با همه بدی ات دوست دارم

 

چون دلم برایت می سوزد، وقتی می بینم هیچ کس دوستت ندارد!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدی سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:04

جالب می نویسی

ندا سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:08 http://www.daftarezendegi.blogsky.com/


برای تو و خویش چشمانی آرزو می کنم
که چراغ ها و نشانه ها را
در ظلمات مان ببیند
گوشی که صداها و شناسه ها را
در بی هوشی مان بشنود
و زبانی که در صداقت خود
ما را از خاموشی خویش بیرون کشد
و بگذارد
از آن چیزها که در بندمان کشیده است سخن بگوئیم
ــــــــــــــــــ
خوشحالم که به جمع وب نویس ها پیوستی
تاااااا دوباره.

پسرک غمگین شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 http://stonehearts.blogsky.com

سلام
خوبی؟ تارا خانم گل؟

چند روزیه که نیستی...

هنوز وقتی به وبلاگت میام و هدیه زیبای تو رو که واسم گذاشتی می خونم خوشحال می شم...
ممنون خانمی
ممنون

پسرک دیشب دل گرفت و یه لالایی خوند...

پسرک حرفهای تازه ای داره و منتظرته به وبلاگش بیای و نظرات قشنگتو بهش بگی تارا...

یه قسمت از یکی از شعرام به این پستت می خوره. البته نه خیلی ولی خوب:

از خود متنفرم چرا که تو را دوست دارم
کار هایم عبث است زیرا دیگر برای تو نیست
این دیوانگی بی پایان من است...

منتظرما خانمی...

وحید هستم ... چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:03

اگه بگم می خوام باهات حرف بزنم ، میگی دیوونم ؟

میخوام باهام حرف بزنی ...

حرف .... صحبت ... کلام ... صدا ...

نه چیز دیگه ...

یه دلیل بیار که (( نه )) !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد